Natt på Sjukhuset :(

2008-03-14 14:08:01 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ja det har verkligen inte varit någon rolig natt :( William sov jätte oroligt när jag nattade honom , o vände på sig o vred sig hela tiden , o la sig på mage o blev jätte ledsen , och sen vid halv 2 tiden vaknade han o gallskrek , så jag tog upp han o han fortsatte skrika hur mycket som helst , o verkligen kippade efter luft , aldrig vart så rädd i hela m itt liv :( Så jag ringde Jörgen o han fick komma hem sen åkte vi upp till sjukhuset .

Tog en bra stunf innan vi komma in , men William hade rätt skoj i väntrummet ändå , hehe .. Han fick inhalera nått vilket han tyckte va jätte skoj tydligen ^^ haha .. han betedde sig inte som han va sjuk fast att han hade 38,2 i feber :p Sen fick han kortison tabletter som va upplösta i vatten som han fick i spruta och det tyckte han va jätte gott och ville bara ha mer? Han är knäpp min bebis! Sen tog dom stick i fingret på han o det va inte ens en reaktion! Mammas kille är jätte duktig!

När kl va 6 imorse va vi klara o kunde åka hem , William vinkade hej då till sköterskorna som han verkligen flörtade in sig hos , dom verkligen älskade honom för att han va så charmig :) Så det har inte blivit mycket sömn för våran familj .. så idag kommer det inte hända ett piss .. enbart tvätt i eftermiddag ..

Läkaren sa att det kunde vara krupp , men han har inte visat nått att han skulle vara sämre idag iaf , skulle han bli sämre så åker vi in igen , men jag hoppas vi slipper det .

Kommentarer
Postat av: mezzie

Men usch då stackars liten men vad gott att han var så duktig ialf!
Krya på dig kramar skickas till han :-)

2008-03-14 @ 14:20:24
Postat av: Liza

usch! Klart man blir orolig! Tur att det gått bra iaf då!

2008-03-14 @ 15:46:21
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se
Postat av: linda

kallluft är bra sätt på duschen varmt så det ångar in med han där om det händer igen... var lugn.. skit svår jo jag vet... kram .. ximpna :)

2008-03-15 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback