Onsdag 12/3

2008-03-12 09:36:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse ville jag verkligen inte gå upp , gud va det tog emot . Men upp måste man ju oavsett om jag vill eller inte så låter inte min lilla herre mig ligga kvar :p Han vaknade vid 8 imorse o låg och kikade på oss genom spjälorna , lilla buse ! haha .. Jörgen tog han o satte på han kläder och en torr blöja medans jag gick o gjorde välling som han svepte , haha stackarn va hungrig :)

Nu tänkte jag att jag skulle gå o få mig nått i magen , fylla på förrådet lite ^^ .. HAHA ! Kan ju behövas så¨man står sig lite längre på dagen , annars är det inget planerat idag , vi ska bara ta det lugnt och ha en mys dag skulle jag tro , kan behövas det med känner jag , vart lite mycket fläng nu det senaste , så vi skulle behöva få slappna av lite ;D Imorn kommer ju även Lollo hem till oss , så då får vi hitta på nått :)

Läs gärna min förlossnings berättelse i inlägget nedanför :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud vad glad jag skulle va om jag fick sova till 8-9 varje dag :) Jeppe vaknar klockan 6 på mornarna han :S

2008-03-12 @ 11:41:59
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback