Överby

2008-03-09 18:51:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu är vi nyss hemkomna från ICA MAXI , har varit där och handlat lite .. Lite smått som behövs fyllas på lite allt efter som .. Jag köpte mig lite apelsin juice , älskar verkligen det , men kunde inte alls dricka det när jag var gravid , fick sån halsbränna av det :/ Tur man slipper sånt nu :) Vi ska även äta Våfflor ikväll , det ska bli hur smaskigt som helst :) William satt o lekte med min väska hela tiden i affären , hur kul det nu kan vara ?!

Tidigare idag fick han smaka på min leverpastejsmacka , herregud han blev tokig när han inte fick mera , tydligen så tyckte han att det va väldigt gott , han har gått och blivit helt mat tokig det senaste , han äter ALLT ! Sen har han vart lite gnällig idag med , ser att tand nr 2 är på väg upp nu , så han fick en alvedon innan , o det gjorde susen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback