Överby!

2008-03-28 09:56:26 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh va gott jag har sovit idag , slapp ju som sagt gå upp med William idag för det gjorde Jörgen , han väcte honom 06.20 imorse o sen dess har dom vart uppe , ja gick bara upp o pussa William sen gick jag o la mig igen , nu har jag nyss vart ute med Rocky , och strax ska vi åka till Överby . Vi ska kika lite på Beginners (barnaffär) för dom rensar ur sitt lager idag , dvs REA ! : ) Sen ska jag köpa grejjor , så jag kan göra tacos ikväll! Mums !

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mezzie

Vaaa, åååhh måååste hinna in där med andra ord inna vi åker vidare på kalas får fjäska för henne vi ska till hihi
Ha en super fin fredag!
Kram

2008-03-28 @ 10:46:18
URL: http://thisismylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback