Platta Håret

2008-03-20 09:58:24 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Just nu försöker jag att få till mitt hår så det ser något så där bra ut , inte lätt med min kalufs , det är så jobbigt med mitt jävla hår , vissa dagar känner man bara för att raka av det , men det kommer jag aldrig göra ! skulle aldrig klara att vara flintis , så jag får helt enkelt dras med mitt jobbiga hår :p haha ..

Måste springa ut med Rocky sen med , han vägrade åka med Jörgen imorse .. Så han blev hema helt enkelt hemma med oss , han la sig bara ner o vägrade röra på sig efter att han vart o kissat o så . så får gå ut med han innan jag och William sticker till stan ..

Undra om man kommer hitta ngt skoj i stan , ska nog gå in på Lindex o kika , har ju 30% rabatt där , & 25% rabatt på KappAhl , så får kika iaf ;)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

han bröt käken för 1 & ½ år sen och för att få ny tand måste han tydligen göra en transplantation, benet var för dåligt där. :/

2008-03-20 @ 10:20:29
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Marit

Jag skulle inte kunna leva utan plattång.
Ha en bra skärtorsdag!!

2008-03-20 @ 10:20:43
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback