Promenad

2008-03-04 14:38:01 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemma igen , det blev lite drygt en 2 timmars promenix idag ! Vi fick sällskap av Åsa , Micke & deras barn Thea & Melwin , jätte skoj att träffas så där med familjerna . Skönt att Jörgen & Micke kommer så bra överens när jag & åsa tycker om att träffas så ofta vi kan , o barnen håller sig friska :) Vi gick ner till Slussarna och gick en sväng .

Nu ska jag laga lite lunch till mig , blir kroketter , korv & Bearnäisås *Mumma* Jag är vrålhungrig :) Ikväll ska jag hem till Emma och kolla på film , kommer kännas konstigt att lämna William , är ju så van att ha med mig han vart jag än går o vem jag än hälsar på så är ju han alltid med . Men inte ikväll han ska vara hemma med sin pappa : )
Sen kommer dom och hämtar mig efter vi sett klart på filmen .. Askalas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback