Promenix

2008-03-23 15:05:13 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Vi ska snart ge oss ut o ta en promenad i kylan *Brrr* Men jag behöver röra på fläsket , så mycket onyttigt som jag ätit denna veckan som gått , jag borde verkligen dra ner på sötsakerna , och ta en frukt om jag blir sugen istället , och bara äta godis på helgen . Måste ju vara ett gott föredömme för min son , sen när han växer upp så ska ju inte mamma gå o äta godis o sånt hela veckorna när jag själv inte vill att han ska göra det ! så nu ska jag bara äta sånt på helgen .. Jag är en slarver!

Vi ska träffa Åsa & hennes barn sen , både hon och jag behöver prata av oss lite , det va så längesen vi träffades nu så det är helt enkelt på tiden , saknat henne o hennes små kottar ! Verkligen världens goaste ungar!

Jörgen ligger och vilar nu , va hans tur då jag legat i sängen halva dan , o William har däckat av i babysittern , men eftersom åsas kids somnade så väntar på klartecken på att börja traska mot dom :)

So Long ..

Kommentarer
Postat av: Jenny

ååh så mysigt =) har ju varit skönt väder idag, har ni också haft det?

2008-03-23 @ 20:27:35
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jenny

jo, imorse var det fan skit kallt. Har inte kunnat vara ute på hela dagen eftersom jag har jobbat =/ bra kiligt, så kommer det säkert bli skitväder i veckan bara för det.. haha bra positiv jag är =P

2008-03-23 @ 21:10:34
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback