Semester ..

2008-03-10 22:34:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Den 28:e åker jag neråt i landet närmare bestämt till Sandhult , en hel helg ;D Så jävla gött .. Om William följer med det vet jag inte ännu , lr om han stannar hemma med pappa . Vi får se helt enkelt .. Har lite dubbla känningar eller hur man ska säga .. Vore skönt att komma iväg ensam , men samtidigt vet jag att jag skulle sakna min lilla kille så , så det vore skönt om jag hade han med mig , + att han kan leka med Philip då , så han har ju hela tiden en kompis att leka med , vi får se hur det blir :)

På kvällen har vi inte gjort så mkt , slappat mest , William somnade jätte tidigt idag , redan vid 8 . Han fick lite välling så sov han gott sen .. Stackarn va la helt slut efter allt bus idag . Frida (Luddes tjej) kom o hämtade bäbiskläderna idag med , dom som vi lånade när William föddes , för dom ska ha liten bäbbe igen i slutet av Augusti . Jag vill med ha en liten knotte till .. Men vem vet , kanske får som jag vill snart ;D Eller ja inte riktigt än , men om 1,5 -2 år kanske :) Lagom då tycker jag ! :)

image328

Så fint min kille sitter o leker =)


Kommentarer
Postat av: Liza

Nu ligger jag på 37 cm.. Va hade du för sf mått i vecka 38?

2008-03-10 @ 22:47:00
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback