SKÄRPNING

2008-03-03 12:35:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Gud va dålig jag har blivit att skriva nu det senaste , men ja det hinns ju inte riktigt med , William tar ju all min tid o energi , men det gör absolut inget , jag stor njuter ! Han är så härlig nu , så nyfiken på allt och vill följa allt man gör , en sån härlig ålder helt enkelt =) *Me Like*

Nu på förmiddagen va jag på Vårdcentralen och dom spolade mitt öra , hade en vaxpropp , skönt att det är borta nu , så nu hör jag på båda mina öran :)

Sen åkte vi till ICA MAXI och handlade lite , William fick en jätte söt dress av sin pappa :) Kanske lägger ut en bild på den sen :) ^^ .. Sen handlade vi lite annat smått o gott . Ska åka ut till Knorren sen efter William ätit lunch så Rocky får leka lite : ) Knorren är Rockys favorit ställe , han älskar att vara där .

Nu ska jag gå o fixa Williams lunch medans han ligger på golvet o leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback