Söndag 23/3

2008-03-23 12:34:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då va det söndag och det innebär att man har det lika tråkigt som vanligt :/ William vaknade ap tididgt idag med , redan kl 6 , och fick o somna om hos oss , så vid halv 9 steg vi upp ur sängen , Jörgen satte på han ny blöjja o kläder medans jag gick o gjorde välling .. sen efter det gick vi o la oss igen , hahah ^^ Jag & William somnade om medans pappsen gick och gjorde nått anat :p och jag har alldeles nyss gått upp ur sängen , jag är ruskigt trött idag , ni anar inte ! skulle lätt kunna sova bort resterande av dagen ..

.. Men det ska jag inte göra! Ska göra middag till oss sen  , sill o potatis blir det ! riktig midsommar mat :) Men nu ska jag gå och umgås med mina killar som jag inte vart med så mycket eftersom jag har sovit ! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback