Tisdag 18/3

2008-03-18 07:51:20 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Då va det tisdag idag , Willepille sov hela natten utan att bråka med mig , vaknade bara vid 4 tiden av att han hade lagt sig på tvären och inte kunde vända tillbaka sig , men inget mer med det .. sen sov han vidare till lite efter 7 då vi klev upp . helt klart en förbättring från igår . så nu har vi pussats massor , o william sitter o leker en stund ..

Idag ska vi åka in till Borås är det tänkt att handla lite ^^ , får se vad vi kommer hem med . hahah .. Det kan ju bli både det ena och det andra , fof massa snö ute , och det ska visst komma mer har jag hört . V I L L  I N T E !!

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller 20 , ja tänk att jag ska bli så gammal :( Uscha .. jag vill inte . vill inte bli gammal :(

Kommentarer
Postat av: mezzie

Jaa usch inge mer snö nu! Vill ju ha vår nu, oh fyller du med i april?
Det gör B med :-)
Ha en fin dag!

2008-03-18 @ 08:23:10
URL: http://thisismylife.webblogg.se
Postat av: Liza

20 är väl inte gammalt! Tänk på mig som fyller 23 idag då..hehe ;)

2008-03-18 @ 09:20:08
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback