Torsdag 20/3

2008-03-20 08:10:06 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det fick bli upp tidigt idag med ;/ Strax efter kl 6 vaknade William , fast å andra sidan är det väl inte så konstigt heller eftersom han somnade redan vid 8 , o vi brukar inte påbörja nattningen förän vid nio i vanliga fall så får väl skylla mig själv egentligen . Men vi gick inte upp förän halv åtta iaf , vi låg o kramades en stund i sängen som vi brukar göra på morronen , min myspelle! ♥

När vi väl gick upp satte jag William i gåstolen och gick och gjorde mitt morgon te , sen fick han sitta i babysittern lite o där har han däckat av just nu , haha ! Min mysråtta . Han vaknar nog snart för vällingdags , sen ska jag börja göra mig iordning ska möta Karro & Sahra i stan vid 12 : )

Kommentarer
Postat av: Sara&Emma

Hej!
Nu har vi startat upp en blogg där vi säljer våra barnmössor! Det är härliga barnmössor i våriga färger o mönster!
Kolla in vår blogg vettja! ;)

Ha en bra dag! Sara&Emma

2008-03-20 @ 09:37:10
URL: http://amigocollection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback