Uddevalla & Henån

2008-03-11 22:22:48 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då är man hemma igen , lr aah har vart en stund ^^ .. Vart en fullspäckad dag idag så jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn :) Runt två tiden åkte vi mot Uddevalla för dom hade nån grejjimoj på Arbetsförmedlingen där med olika Åkare , o Jörgen lämnade sitt CV till 3 olika Åkerier . Får bara hoppas att nån tyckte det va intressant och hör av sig inom kort ! :)

Sen styrde vi av kosan mot Torp , gick där o kikade lite . Sen kom Lollo och mötte oss o vi gick in på ICA MAXI och handlade för Lollo skulle bjuda oss på mat ! (Pommes , skinksnitzel & beanäisås) o sen åkte vi mot Henån .

Käkade middag och sen kom Lollos mamma hem , o lekte med William , han blev väldigt rädd för henne först men efter hon bjudit han på frukt så tyckte han om henne , + att hon kom med massa leksaker som han fick leka med , ja då va han en nöjd liten kille , sen fika vi o William fick smörgåsrån att tugga på :)

När vi väl va hemma så fick Wille välling o sen va det natti natti för hans del , pappsen gick o la sig samtidigt så nu är det bara jag o rocky vakna , nu ska jag sätta mig o smaska godis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback