Wallander - Fotografen ..

2008-03-24 22:04:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Den sitter vår lilla familj och kikar på nu , nu har även lilla Rocky kommit hem oxå :) Saknat våran underbara voffsing :) William somnade med en gång efter vällingen , han har börjat sova redan klockan 8 på kvällen . Iof är det skönt för oss att vi får vara lite ensamma , men sen vaknar han halv 7 på morronen , men iof så är det lika bra att vi/jag vänjer oss , för sen när jag börjar jobba eller skolan så måste jag upp vid den tiden iaf ! :)

Nu ska jag gå o lägga mig i soffan igen , ska bara hämta ett glas Pucko först =) Sen efter det blir det sängen för oss , för att vi ska orka med morgon dagen ! :)

God Natt Bloggen ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS på namnsdagen=)

2008-03-25 @ 08:40:54
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback