Barnledig & Tvättstuga ..

2008-05-03 16:49:04 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Har hållt på att tvätta nu i cirkus en timma! Tråkigt men tyvärr ett illa måste , vi behöver ju ha rena kläder . Nyss kom Williams faster Nathalie & farfar Göte och hämtade honom , så jag kunde få tvätta i lugn och ro samtidigt som Nathalie ville vara med sin brorson . Så klart får hon det , vet ju att han har det bra i hennes sällskap . Sen får han komma ut lite , då jag inte orkat gå ut idag med sveriges mest jobbigaste huvudvärk enligt mig själv . Tog en superduper äcklig treo innan :/ Blääääch !

Men det har börjat avta lite , men trycker fof lite .. Hoppas det försvinner innan kvällen iaf , nu kan jag ju vila lite mellan tvättpassen då lilleman är hos sin faster :) Skönt för han att komma bort från morsan lite med , kan ju inte vara så kul och leka med samma person jämnt , lite omväxling är ju bra! ;D

Hon skulle väl komma med han runt 7-halv 8 då det är dags för min lilla herre att krypa ner i sin säng .

Åh va jag är lycklig att jag har min lilla prins , utan honom vet jag inte vad jag skulle göra! Han är verkligen mitt allt , han och jörgen ♥ , det är ni som gör mitt liv värt att leva , ni är meningen med livet! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej!
först och främst vill jag säga att din blogg är jätte fin gillar Designen! :) och sedan var det du har
" Antal besök - 13344
Besök denna månad - 216
Besökare idag - 53 "
- kan du hjälpa mig så jag också kan få så på min blogg? :)

2008-05-03 @ 17:22:28
URL: http://cilaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback