Dagispapper & fika :)

2008-05-06 19:57:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


i förmiddags åkte jag o lilleman ner till stan och gick till kommunhuset för att lämna in hans ansökan för dagisplats , så vi iaf står i kö till det , har ansökt om att jag vill ha in han i September , skrev det som önskemål iaf . Sen var det ju meningen att jag skulle hämtat mina betyg med , men när jag ringde så skulle dom prombt skicka dom med postförskott , och ta extra betalt för det , när jag kunde komma och hämta dom , gött irriterande . Måste iaf ha dom senast fredag , annars kan jag inte söka till komvux .

och sen gick vi hem till tant jessica och lekte med liam . William och liam trivs verkligen ihop , man ser hur kul dom har . :) så det är skoj . vi kom hem för en liten stund sen och lilleman var så trött så ögonen gick i kors på han , så han somnade med en gång .. om en timma ska jag kika på desperate housewives , men nu ska jag kika på våra bästa år ;D hejs!

Kommentarer
Postat av: Liza

Jaså, har du spelat in våra bästa år?
Vad tyckte du om desperate housewives idag då?

2008-05-06 @ 22:13:38
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback