Desperate Housewives

2008-05-20 22:22:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ååååh, jag skrev ett jätte lång inlägg osså försvann det, Grymt irriterande så jag får väl helt enkelt börja om från början, *morr*

precis kikat på Desperate Housewives, lika spännade och bra som vanligt, dh är ett av mina favorit serier som jag följer =) det och grey's anatomy, i love it ! ;D Kan sitta i flera timmar o titta på det :) hihi.. jag är så glad, på torsdag ska det komma en tjej hem till oss som heter Madelen, och hon ska fotografera mig och William. Skit duktig är hon på att fota , kika in hennes blogg HÄR . Hon tar verkligen hur snygga foton som helst, så sen kommer jag ha massa snygg kort att visa er :)

Funderar på att snart gå och besöka sängen, efter att vi hållt igång hela dagen så är jag ganska trött i kroppen, behöver ett par välförtjänta timmar av sömn, för att orka med morgondagen, då de är nya äventyr som skall hittas på. Fullt av bus och lek såklart. Imorn har vi iaf inte så mycket planerat, en ganska lugn dag förutom att vi ska till Överby och få vagnen fixad ;)

Nej nu lämnar jag er för idag, så får ni ha en fortsatt trevlig kväll :) Den här gången kopierar jag inlägget innan jag publicerar det så jag slipper göra om det en gång till :) God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback