Fick hem en trött William ..

2008-05-14 20:30:58 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag har vart duktig idag :) *Tycka* Jag tvättade idag o mellan tvättpassena så städade jag o moppade golvena så nu är det rent och fint här hemma , fritt från en massa hundhår, för tillfället iaf, Rocky hårar ju hur mycket som helst . sen har han fått en fästing till. Han har haft världens otur med det i år. Hur många som helst. Ska köpa sånt där fästingmedel till han när pengarna kommer. Så kanske han slipper dom elaka busarna!

William har varit med sin farmor & faster på Överby och hjälpt dom med handligen. Så han fick nåt gott i magen han med , han hade käkat pommes o smakat på lite beanäissås , o även käkat mjukglass och sina älskade majskrokar , haha han är tokig i typ allt man kan stoppa i munnen :)

Nu är vi hemma och William ligger i sin säng o ska sova , jag ska ha "mammatid" och kolla på Grey's Anatomy . Sen blir det väl lägga sin antar jag , men ska ladda in lite bilder innan det är dags . :)

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Det är bara adda mig på msn: [email protected]

2008-05-14 @ 20:49:12
URL: http://annmary.blogg.se
Postat av: jessica

du får inte skriva vad han har smakat på, kan ju vara nåt pucko som klagar att det kan vara farligt å mkt socker i.. ^^
haha..men vissa har ju inget annat för sig än att bara klaga, men sen är dom inte bättre själva på å ge dom socker..=P eller hur?

2008-05-14 @ 21:04:41
Postat av: mezzie

hihi är det såna majkrokar som nestles gör?
Såna fanns inte när min lilla var liten ju :-/
Finns massa nytt nu till småttingarna :-)
Här ska man börja gå över till 2:an,för vår herre blir inte riktigt mätt på 1:an längre...
Hoppas du får en bättre dag idag!
Kram

2008-05-15 @ 09:13:24
URL: http://motherhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback