Fint väder ..

2008-05-02 20:27:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jaaaa , det har vart ett helt okej väder idag ;D Efter att William käkat sin lunch klädde vi på oss och gick och hämtade upp Jessica & Liam och traskade ner till stan , stannade på Sibylla för att köpa oss en glass på vägen ner , det är så gott med mjukglass , jag älskar det! :)

Gick och kikade i lite affärer , jag köpte en ny pyjamas till William , en vit med spöken på ^^ Han var super söt i den . Sen efter en stund traskade vi hemåt igen , följde med Jessica hem en stund så pojkarna fick leka , Och nu ligger lilleman o sover o jag sitter o smaskar godis ;D det är ju helg nu så då får man unna sig ^^

Nu väntar jag bara på att min älskade sambo ska komma hem , jag saknar honom jätte mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback