Fredag 16/5

2008-05-16 08:59:58 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Äntligen Fredag!

Lilleman vaknade första gången strax innan kl 6 idaq, *Gääsp* men sen somnade han om till kl 8 då jag steg upp och gjorde välling till han, Jörgen hade redan bytt hans blöjja innan han åkte till kursen. Så nu efter vällingen fick jag byta blöjjan igen, eftersom lilla herren hade bajsat, så nu är han nöjd o belåten ett tag till, nu sitter han och leker med sina leksaker så jag passar på att skriva ett inlägg.

Idag är det sista dagen på Jörgens kurs, tack o lov! Skönt att de är över nu, så man kan få ha han hemma lite mer, William saknar ju sin pappa jätte mycket på dagarna, nu när han vart borta från han så mycket. Dock ser vi han väl inte så mycket idag, tror han skulle jobba i eftermiddag, men han får ju träffa sin pappa imorn då iaf :)

Nu är det frukost-time! Jag måste äta, för gud va jag slarvat me det, åt en macka igår o en pan pizza på hela dagen, och det är alldeles för lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback