Fredag 2/5

2008-05-02 09:55:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!

Jag tror bestämt jag har ont i mitt huvud idag med =/ Attans!
Kanske beror på det äckliga vädret som är nu , jag ville ju ha sol idag . Ser ut som att vi kommer få sitta inne hela dagen idag med , usch! Hoppas det spricker upp iaf och man kan komma ut en kort stund iaf , jag måste ha lite frisk luft innan jag dör av huvudvärk .

Jag ska iaf gå ut med Rocky alldeles strax , han har varit lite dålig inatt och spytt 2 gånger , vet inte om han ätit något han inte borde eller varför han spytt . Typiskt han att han alltid ska spy på våra mattor , han spyr aldrig direkt på golvet utan alltid på mattorna .

Nej nu ska jag gå ut o få lite luft ^^

Kommentarer
Postat av: sannaa

Kolla gärna in på min testblogg där jag lagt upp designen som jag gjort till dig! Så jag kan ändra om det är nått, innan jag lägger upp den på din blogg!

http://sannatestblogg.webblogg.se/

2008-05-02 @ 13:20:31
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback