Fredag 30/5

2008-05-30 09:18:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!

Min älskling va hemma jätte sent inatt, så han får sova nu så tar jag William denna morgon, William fick sin välling i vanlig ordning sen gick vi upp, sitter här med en kopp te, och william busar på golvet! :) Sitter i sin gåstol lite, han använder den typ aldrig längre, haha! Men han tycker lekbrädan på stolen är rolig ^^

Det blir nog ingen träning idag, inte när Jörgen är så trött och jag har svårt att ta mig dit för det är punka på min cykel :/ menmen, måste fixa den så jag kan cykla till gymmet och känns mig mindre beroende av jörgen på det sättet. Det får bli en promenad idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback