Fredag 9/5

2008-05-09 10:33:13 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tjooohoo :)

Idag hade älskling lite sovmorron så jag fick mysa lite imorse , det va längsen nu ! :) William vaknade så klart av att han hörde att pappsen var vaken och då ville han pussas och kramas . Sen somnade han om en stund o jag kunde sova vidiare , lat som jag är ^^ haha ..

När vi gick upp fick William lite välling eftersom det kurrade i hans lilla mage . och sen ringde jag tant Jessica o prata lite i teleföön , pratar iof fortfarande . Nått kul ska man ju få göra på morronen , o nu ska Willepille sova en liten stund till , sen får vi se vad som händer . Kanske går ut en sväng sen eller ngt .

Nu ska jag försöka få ngt i magen , hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback