God Natt mitt Hjärta ..

2008-05-01 19:44:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


william har vart kinkig hela dagen idag , Har jag lämnat han 2 sekunder så har han börjat gallskrika , han skulle vara med sin mamma hela tiden , blir lite påfrestande för mig oxå , då jag inte ens kan gå på toaletten utan att han blir ledsen . Tror det kan vara ytterligare en tand som spökar för mitt lilla hjärta , jag har inte sett nån iaf , men jag har väl dessutom inte tittat så noga heller.

Nu har han precis fått sin kvällsvälling , och jag har lagt han i sängen . Så vi får hoppas att han får sova gott . Idag skäms jag lite , det enda jag ätit på hela dagen är 2 knäckemackor o lite apelsin juice , men jag har inte haft någon matlust idag :/ Tyvärr .. Får väl se om jag äter något innan jag går och lägger mig ikväll ..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan va en fas han är inne i oxå. Tore har vart sådan ett tag nu. Ca 3 veckor att jag inte kan gå en meter utan honom.

2008-05-02 @ 13:05:13
URL: http://jelikans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback