God Natt!

2008-05-18 22:12:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Älsklingen kom hem lite efter 7-tiden idag, William blev jätte glad att pappsen kommit hem :) Skrattade o hade sig, sen gick jörgen o william och bytte blöjjan medans jag gjorde iordning vällingen, sen va det natti natti för lilleman, han va så trött så, skrattade åt precis allting! Så han sover så gott i sin säng.

Har tittat på Sanningens ögonblick, att folk kan med och ställa upp på sånt, hade jag aldrig kunnat med. Fan va man hade skämts, av dessa frågor! Nej, ingenting för mig.

Ska alldeles strax gå och göra mig iordning för natten, borsta tänderna o sånt. Imorn är en ny dag och vi har tvättstugan mellan 12-16. Sen får vi väl se vad som hittas på :)



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback