Godis är gott :)

2008-05-16 19:50:09 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll ..

nu på eftermiddagen har jag & William varit i stan en sväng, handlade hem lite helg gott. Det blev godis och lite dricka idag som jag kan gotta mig med. Lilleman har ju lagt sig, Stackarn va jätte trött så jag hoppas han ska sova gott och inte vakna allt för tidigt imorn bitti, så nu är det bara att vänta på att våran Älskling ska komma hem.

Blir väl att kolla på tv ikväll, se om man hittar nått bra o se, men det tvivlar jag på. vet ni om det kommer nåt bra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Jenny

www.tv.nu är alltid bra att kolla på =)Där ser man alla program som går!

2008-05-17 @ 02:24:24
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback