Kvällen

2008-05-22 19:45:40 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har verkligen inte vart Williams dag idag, stackarn har dunkat i huvudet 2 ggr idag, först under fotograferingen då tippa han framåt o va inte beredd så då dunka han i huvudet, och nu när han kröp på golvet mot mig, så dunka han i det. Stackars lilla mammas William, men detta är ju bara början på vad han kommer slå sig. Men han blir ju så ledsen :( usch usch . Det gör ont i mitt mamma hjärta då när han är ledsen, då blir jag oxå ledsen.

Har precis lagt William för natten, han va så trött och grinig. Så han sover nog gott. Jag sitter med spänning och stor nyfikenhet och väntar på kortena som underbart snälla Madelene va här och tog idag, jag är sjukt nyfiken. Men hon sa att dom blev bra, så jag litar på henne, lovar att slänga upp några här när jag fått dom :-) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback