Lördag 3/5

2008-05-03 09:44:05 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon! :)

Pappsen tog lilleman idag igen och jag gick upp strax efter 9 tiden , efter att William legat busat lite med mig i sängen , så då gick vi ut i köket och läste tidningen , william läste såklart oxå , fast han gjorde mest sönder tidningen . hehe , jag förstår inte hur man kan vara så tokig i tidningar som han är .

Pappsen ska alldeles strax åka och jobba ;/ Vilket vi inte tycker är roligt men vi vet ju att han måste , eftersom han ska gå en utbildning nu i 2 veckor och inte kommer kunna jobba som vanligt så för att vi ska få våran ekonomi att gå ihop så måste det bli så här nu :(

Nej nu får jag ta lilleman innan han blir jätte ledsen för att pappa ska åka till jobbet ..

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Loke älskar också tidningar =)

2008-05-03 @ 11:30:21
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Christina

nej, finns ingen barnspärr på min och inget skydd heller och jag har inte lust och köpa ny spis bara för att få det. du vet, jag bor inte i hyresrätt. sant, borde finnas på alla spisar.

2008-05-03 @ 12:18:58
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback