Måndag 5/5

2008-05-05 07:27:47 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Godmorgon!

Här har vi i familjen varit vakna sedan kl 6 *Gääääsp* Willepille låg o snackade med puh då ;) Så pappsen tog han och bytte blöjja o la sedan tillbaka han i sängen , tror dock han somnat nu igen , men jag kan inte sova nu mer :/ Usch jag som vill , men men .. jag får la fördriva tiden med annat tills han vaknar igen och vill ha en flaska välling .

Jörgen har iad åkt till sin utbildning nu , vilket betyder ensamma veckan för oss här hemma :( Vi ska till lekparken idag , men vädret ser inte alls bra , så jag hoppas det spricker upp annars är det inte så kul att sitta ute och fika . Nej håller detta i sig så stannar vi nog tom hemma .. Eller så åker vi och hämtar mina betyg istället som jag har planerat att göra imorgon..

Nu ska jag iaf dricka upp min kopp med te , vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: LW

Jag ska iväg och jobba i eftermiddag före det bra ta det lungt!

2008-05-05 @ 08:24:56
Postat av: E m i l i a s . M a m m a

Hallå hallå! =) Nu har jag lagt in en länk till dig från min blogg :) Tänkte att man måste ju börja nånstans med ett bra nätverk eller uhr? =)

2008-05-05 @ 09:39:29
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback