Promenix

2008-05-16 12:06:47 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Imorse när vi satt o lekte så hörde jag hur det knackade på dörren, det va Åsa som kom och frågade om vi ville följa med ut på promenad, det ville vi såklart, hon hade ringt oxå, men eftersom jag är sveriges sämsta människa på att svara i min mobil, och det gick inte ringa på hemtelefonen så fick hon komma upp och knacka på. Det va bara att slänga på William kläder o sen gå ut. Han somnade ganska fort i vagnen och sen sov under hela tiden vi var ute så i nästan 2 timmar :) Nu sitter han och leker o tjoar o har sig, min lilla gosigos ♥

Jag håller på att fixa lunch till oss, sparar väl en tallrik till pappa Jörgen eftersom jag är så fruktansvärt snäll, så får han nått i magen innan han ska åka till jobbet, blir lite stuvade makaroner med korv till :) lätt att laga och det går dessutom fort :) Nej nu får jag gå till köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback