Räkmacka på SlussCafét ..

2008-05-04 16:26:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja i förmiddags så traskade vi bort och hämtade Willepille o då stog han på balkongen o sket så jag fick byta hans blöjja det första vi gjorde , hehe! Sen blev det att gå och möta Åsa med familj och Jörgens bror Patrik följde även med . Ååååh det va så gott med räkmacka , guuud va jag längtat efter det , jag älskar ju verkligen skladjur , Mums!
Finns ju inget goare , sen busade vi ju såklart med Thea & Melwin , våran favvisar såklart :)

Sen blev det att traska hemåt , skönt när man kommer hem och får slappna av lite . Även om det är super kul att ha saker att göra . Så nu blir det väl slappning resten av kvällen , Willepille ligger och sover i vagnen , får la se när han vaknar , men han var så trött och grinig så han sover nog en stund får vi hoppas. :)

Nu ska jag lägga mig o vila lite medans jag kan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback