Skoj ;p

2008-05-16 13:27:38 Tidsfördriv
» Kommentarer(1) «


Vem:
Saknar du:
 Pappa ♥
Rörde dig sist: William :)
Vill du slå: Många ^^
Kramade du sist: William .
Vill du prata med: Pappa
Skrek du på sist: Jörgen :p
Vill du vara som:  mig själv
Sårade dig senast: vet ej
Vill du bli galet full med: haha, ingen aning ..
Fick du sms ifrån senast:
Jörgen ♥

Har du:
För många vänner:
Nope
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar:  Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nope
Färgat håret: yes!
Några piercings: ja, tungan & läppen
Egen dator: Nej, vi delar
Bra självförtroende: absolut inte!
Varit kär: är kär
Stulit någonting: Japp

Hur:
Går du:
  Normalt?
Svarar du i telefonen: "Hej, det är Marie eller Hallå"
Fördriver du tiden: Sova?
Mycket pengar har du: så jag överlever .
Ofta bäddar du sängen: eh. aldrig ! :P
Ofta städar du: När jag tycker att det behövs
Många stör du dig på: ett par st

Tror du:
Att du kommer bli något:
Det hoppas jag
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ja, några iaf. Annars hade dom väl inte umgåtts med mig?
På ett liv efter detta: Nej
Att du kommer leva länge: Ingen aning


Kommentarer
Postat av: Lina

Snor den =)

2008-05-18 @ 19:50:09
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback