Söndag 11/5

2008-05-11 10:02:04 Dagboken
» Kommentarer(6) «


God Morning Sunshine! :)

Har sovit ganska gott inatt , förutom att vi haft en flugeljävel som flugit omkring i sovrummet hela natten , kanske dock inte lika underbart , utan mer aningen jobbigt . men men .. William har iaf sovit gott och det är väl huvudsaken iaf . Glömde berätta igår att han slog sig igår , fick bordskanten mot huvudet :/ Stackarn blev ju jätte rädd , och det kan jag förstå! för det blev mamma & pappa oxå! Men vi kylde ner bulan , och nu är det bara ett märke . :)

Ska väl inte göra så mycket idag , kanske går ut en sväng i solen .. Annars blir det nog att bara ta det lugnt och njuta av varandra , för imorn börjar Jörgen kursen igen , och då ser vi sådär lite av varann igen , men nu är det ju bara 1 vecka kvar , sen är han utbildad ordningsvakt om han klarar provena! Och det hoppas vi ju att han ska göra ..

Stal detta av Lily hoppas det inte gjorde nått .. :)

Vill ju veta lite om er läsare , så släng in en kommentar med info om er ! :D

- Namn
- Ålder
- Bor
- Hur hittade du hit?
- Stammis eller ej?
- Vad gillar du med denna bloggen?
- Hur ofta besöker du bloggen?
- Kommer du besöka den igen?
- Övrigt - säg vad DU vill ha sagt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är det tävlingdax igen på Robins Garderob! :)
Vinn Presentkort på barnkläder från kidsbutik värde 500:-

Mvh Robin & mamma Evelina

2008-05-11 @ 12:04:04
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Lina

Lina, 22, Bjurholm, FL, tja det kan man väl säga, det är kul att läsa om William eftersom han är lika gammal som Loke och så är det lite roligt att läsa eftersom jag också var 19 när jag fick mitt första barn, kommer absolut besöka den igen! =)

2008-05-11 @ 13:58:42
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: emelie

- Namn : Emelie
- Ålder: 17
- Bor: Gotland
- Hur hittade du hit? : Genom Frida eller Jannike.
- Stammis eller ej?: mja, inte tror jag, tittar in lite då och då när jag komerm ihåg!
- Vad gillar du med denna bloggen? Designen och sättet du skriver på.
- Hur ofta besöker du bloggen? när jag har tid som sagt
- Kommer du besöka den igen? jodå det tror jag
- Övrigt - säg vad DU vill ha sagt!
..

2008-05-11 @ 21:47:28
Postat av: Malin

Namn: Malin
Ålder: 24
Bor: Trollhättan
Hur hittade du hit: genom familjeliv
Stammis eller ej: kan väl kalla mig stammis
Vad gillar du med denna bloggen: är skoj att läsa vad du o William pysslar med på dagarna...
Hur ofta besöker du bloggen: typ 2 ggr per dag
Kommer du besöka den igen: JA!!
Fortsätt blogga precis som du gör... fast den senaste tiden har du inte bloggat så ofta, synd! Kram

2008-05-12 @ 07:48:36
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com/
Postat av: m a g g a n -leos mamma

- Namn
- Ålder
- Bor:Slimminge
- Hur hittade du hit?: Genom Jonnas tror jag, kommer inte ihåg!
- Stammis eller ej? Absolut !
- Vad gillar du med denna bloggen? Ingenting
- Hur ofta besöker du bloggen? Varje dag
- Kommer du besöka den igen? Jadå
- Övrigt - säg vad DU vill ha sagt! Jätte söt blogg, verkligen. Bara skriv på, vi läser!=)

2008-05-12 @ 13:09:35
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: Frida

- Namn: Frida
- Ålder:21
- Bor: Valdemarsvik
- Hur hittade du hit? Från Fridas blogg :)
- Stammis eller ej? Kan ju kalla mig för stammis :)
- Vad gillar du med denna bloggen? Allt. Älskar att läsa vad andra har för sig om dagarna
- Hur ofta besöker du bloggen? Minst 1 gång per dag :)
- Kommer du besöka den igen? Klart :)
- Övrigt - säg vad DU vill ha sagt!: Gillar att läsa så du får inte sluta blogga vad du än gör!

2008-05-15 @ 19:12:05
URL: http://absolutefridaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback