Söndag 25/5

2008-05-25 09:29:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!

Då var det återigen söndag, tråkigt med söndagar, fast idag är det morsdag, den kommer spenderas med min underbara familj :) Fast dock ska vi tvätta mellan 12-16, behövligt kan jag säga. Man får en del tvätt när man har barn. Så det behövs rensas upp i tvättkorgen nu. Behöver oxå åka till Apoteket, jag behöver ha ipren, vet ju att jag kommer få mensvärk o då är dom bra att ha, och pappsen behöver sina tabletter för sura uppstötningar och halsbränna.

Ska väl snart ut och gå en promenad i det fina vädret så vi inte sitter inne hela dagen, och missar solen, nej nej. det får bli en promenad, idag ska jag tvätta Williams babyskydd som vi hyrde när han föddes, för det ska lämnas tillbaka på NÄL, så då får man en hundralapp tillbaka, inte mycket att hänga i granen ;p Vi måste även få den andra bilstolen insatt i bilen, så Willepille kan åka bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback