Söndag kväll

2008-05-11 22:03:57 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jaha då sitter man här en söndag kväll ..
Inte gjort alltför mycket idag , mest slappat och tagit det lugnt .. Skönt att ha såna dagar med att man inte behöver göra så mycket . Men imorn börjar jobbiga veckan igen , då jag ej kommer se Jörgen så mycket igen . Eftersom kursen hans fortsätter . Men det är ju bara denna veckan ut tack och lov .

Nu ska jag göra mig en kvällsmacka o lägga mig i soffan , jag mår inte så bra ikväll . Känner mig jätte deppig och vill bara gråta o ha mig . Men det vill jag inte , får sån äcklig huvudvärk efter att jag gråtit . Vet inte , men jag känner mig så jävla ensam , :(

Kommentarer
Postat av: Liza

Usch va jobbigt att känna så! Vet du varför??
*ger en tröstande kram*

2008-05-11 @ 22:12:48
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se
Postat av: Liza

okaj...jobbigt iaf! Hoppas det känns bättre imorgon då!
Brukar du gå till öppna förskolan på granngården?

2008-05-11 @ 22:22:36
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback