Tacos kväll :)

2008-05-17 21:07:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja, tacos blev kvällens mat, himmel va gott det va. Så nu är jag superduper mätt i magen!
William kom hem strax innan kl 8, dom körde hem honom så vi slapp hämta, han hade varit jätte snäll sa dom. Han lekte lite på golvet innan det var dags för pyjamas, ny blöjja, o matning som pappsen så gärna gjorde. Så nu ligger lillprinsen och sover. Har precis kollat på ett avsnitt av Las Vegas. En jätte bra serie, tråkigt att det är sista säsongen, fan att dom la ner den serien! :/

Ska strax lägga mig i soffan och mysa med min underbara sambo, som jag längtat ihjäl mig efter nu när han gått kurs! Jag älskar dig Jörgen ♥

Kommentarer
Postat av: Liza

mmm...tacos. Vill oxå ha! Kanske får bli det imorgon! =)

2008-05-17 @ 22:21:42
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback