Tisdag 13/5 - Grattis Erik !

2008-05-13 09:26:38 Dagboken
» Kommentarer(3) «


HejHej :)

Gick o la mig tidigt igår , för en gångs skull . samtidigt som min underbara sambo . :) Ska nog fortsätta med att lägga mig tidigt . Imorse vid halv sju vaknade lilleman , då stog han upp och ropade , så jörgen tog han och bytta hans blöjja , sen somnade han om efter en stund , och vi gick upp vid 9 , då han fick en flaska välling . Så nu görs det inte mycket , jag njuter av en kopp te , o William leker o har sig .

Ingen aning vad vi ska hitta på idag , kanske tar en promenad i eftermiddag , annars har vi inget planerat faktiskt .

Grattis till Williams kusin Erik som fyller år idag !

Kommentarer
Postat av: erik

Tack så mycket!

2008-05-13 @ 14:07:03
Postat av: Nina

Hej igen.
Skulle gärna hjälpa dig, men har fått så många förfrågningar nu sista tiden, plus att jag tar studenten om 2 veckor. Det finns liksom ingen tid över tyvärr..

2008-05-13 @ 15:03:52
URL: http://nicaah.blogg.se
Postat av: Marina

Intresserad av en jättefin sommarklänning? Kolla min blogg! Det är verkligen värt en titt :)

2008-05-13 @ 18:38:44
URL: http://coraje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback