Tisdag 27/5

2008-05-27 08:26:08 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!

Idag började Jörgen jobba jätte tidigt, så han va inte hemma när vi gick upp, vaknade vid kvart i 8 idag, så då var det dags att stiga upp, ska alldeles strax gå o ge William välling och sen ska jag sätta mig och äta lite frukost. Och sen ska vi göra oss iordning för vi ska åka till Överby och fika :) Kollade även mitt konto nyss och mina pengar kommer imorgon, tur för försäkringskassan det, hehe.

Så imorn kan jag betala mina räkningar så får jag se hur mycket jag får över sen, men jag har nog så jag klarar mig, dock blir det inte allt för mycket över till shopping denna månaden, får ta det nästa istället. Då det behövs lite mer sommarkläder i min garderob. Nej nu ska jag göra frukost till oss :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Den mammafikan...är det dom från din föräldragrupp??

2008-05-27 @ 16:39:44
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback