Torsdag 1/5

2008-05-01 11:49:25 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Dag!
Jag har sovit tills kl 11 idag! Vilken underbar sambo jag har , jag vaknade med jätte huvudvärk så han tog william och bytte blöjjan o gav han at medans han kom med en huvudvärkstablett till mig :) Sen sov jag vidare till strax efter 11 då det va dags att gå upp tyckte jag :)

Så nu sitter jag här , Jörgen ska alldeles strax åka och jobba så då blir vi ensamma , så tråkigt :( Det blir ingen fika idag heller , eftersom det regnar inte så skoj att sitta på en uteservering o det regnar , så vi får kika på en annan dag när det är bättre väder . Så nu vet jag inte alls vad jag och William ska göra , blir nog bara att vara hemma och mysa o leka hela dagen ..

Vad ska ni göra idag? !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback