Torsdag 22/5

2008-05-22 16:03:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God eftermiddag!

Idag har det inte alls funnits någon tid för dator. William vaknade vid kvart över 5 imorse, tror ni jag va sugen på att gå upp? Nä, jag skulle inte tro det, men tack o lov somnade han om, och vid 7-tiden klev vi upp ur sängen. Gjorde lite nytta hemma, sen åt han och sen klädde vi på oss för att vi skulle träffa Åsa & Elin :) Vi gick en promenad ner till stan, åt frukost på Espresso House, det va namnam, och det lär göras om snart igen :)

Åsa & co följde med oss hem, för Madelene kom hit vid 13.30 och fotade oss med barnen :) Jätte skoj att hon ville komma, hoppas på att det blev många fina kort på william, och på mig och William :) Hon är verkligen duktig på det här med fotografera, så hon får gärna komma fler gånger, sen är det ju alltid lika skoj att få träffa hennes super söta dotter Linnea :) en riktig liten charmig tjej :) Så håll utkik ikväll efter fotona :)

Nu ska jag vila, William sover, han va super trött, så jag ska passa på jag med. När han vaknar ska jag dammsuga för det hamna en heeel del kaksmulor o sånt på golvet, så går det när man har barn och får gäster :)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

bilderna blev ju skitfina! :D

2008-05-22 @ 20:26:49
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback