Torsdag 29/5

2008-05-29 09:15:23 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!

Kom hem runt 11-tiden igår och då hämtade vi William som stensov, vaknade inte när jag tog upp han, i bilen eller när vi kom hem, enda gången han vaknade var när han saknade nappen, och efter jag stoppat in den somnade han om lika fort igen. Vi har sovit väldigt gott inatt, William vaknade runt 6 första gången, men stoppa om han igen sen vaknade han väl runt 7 halv 8. Då gick pappsen upp me honom och bytte blöjja.

Nu kryper han runt här och pillar på allt i vanlig ordning, hehe.. Idag är tanken att vi ska komma iväg och träna. Jag måste verkligen det, måste komma igång nu, Annars har vi inga planer för dagen, Jörgen ska jobba eftermiddag idag :/ Så då blir jag och lilleman hemma, inte så fint väder idag heller. Men det kanske blir fint sen?

Nu ska jag få nått i magen, Hejs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att träna, blir lite avis, skulle också vilja göra det =)

2008-05-29 @ 11:14:39
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback