Då va kvällen kommen..

2008-11-12 22:27:12 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då sitter man här igen i vanlig ordning, Jörgen har legat till sängs sen halv 8 med sprängande huvudvärk, förhoppningsvis fattar dom på ÖNH imorn hur illa det är o att dom gör nåt åt det illa kvickt! Inte bara för min skull utan också för honoms! Annars har vi vart hemma idag, va tvugna att åka och handla en sväng så då fick våran febergosse vara hos farmor så länge. Vilket gick galant som vanligt =) Men lillfisen har fortfarande feber, idag mätte den upp till 38,1 så den är ju inte jätte hög, men det är ju fortfarande feber. Får se va den ligger på imorron när vi vaknat!

Nu på kvällskvisten har jag ätit en go kvällsmat och glott på Grey's Anatomy. Ett av mina favorit program! Ska väl ut med Rocky innan jag kryper ner i sängen för natten.. Våra dagar är inte så händelserika nu när William är dålig, så vi myser och leker mest hela dagarna =) hehe..



Godnatt från oss!

Kommentarer
Postat av: jessika

Hej gummsan!!

Om lillemann e frisk imorrn så kanske vi kan hitta på ngt?? ska du göra provet på fredag?? de e tdligen många som inte ska vara där då... :o) ja ska jobba haha sofia har inget dagis å så va de nårra fler! vi höres imorrn natti kram jessika

2008-11-12 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback