Fredag 28/11

2008-11-28 10:27:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hejsan!
Imorse fick jag gå upp ensam, det va ett tag sen man gjorde det kan jag lova.. Är ju så himla van att ha Jörgen hemma hela dagarna, men han började jobba kl 4 imorse, inte blivit mycket sömn för han inatt. Gick o la mig strax efter 22 igår och då va han fof vaken, han får sova när han kommer hem istället. William och jag gick upp vid 8 imorse och åt frukost o sen klädde vi på oss och gick iväg till dagis. Han sprang in till dom andra barnen o brydde sig inte ens om att mamma gick, så jag vet ju hur bra han trivs där, idag ska han vara på dagis till 14, jag ska städa här hemma.. Har börjat smått med köket att damma, så det ska dammsugas, och torka golv.. ska även slänga in Williams hokuspokus i duschen o skrubba den, kan nog hitta en o annan mumsbit på den, hehe! Idag åker även adventsljusstakarna upp kommer bli mys sen! =)

Idag kommer även Emma hit och ska baka pepparkakor med oss =) Måste gå till OKQ8 idag med innan jag hämtar William på dagis, min älskade mobil har äntligen kommit tillbaka från sin service, tog bara sisådär 4-5 veckor. Hur segt som helst.. Nu hoppas jag den håller ett tag till. Förhoppningsvis slipper jag skicka in den någon mer gång!
Nej om jag skulle fortsätta städa kanske, måste ut med Rocky oxå så han får kissa lite granna.. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja clementiner är ju 100000000 gånger bättre än godis =) Hihi!



Jaha men gud det var ju jätte billigt. För jag tycker det är en grymt snygg bil ju! =)

2008-11-28 @ 10:54:47
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback