Lördag 1/11

2008-11-01 08:25:55 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ny Månad! Ja och nästa månad är det jul månaden =) Ja vaknade vid 7 idag av att William satt o ropa, då hade han bajsat jätte mycket o ville byta blöja, sen satt han o lekte en stund innan han ville ha lite välling. Så nu är vi uppe, Jörgen ligger fortfarande och sover, skulle jag med vilja göra, för mitt huvud dunkar och mitt öra värker, så jag har tatt en ipren och hoppas på att det ska gå över. Börjar änna bli jobbigt nu.. men men, det är väl bara att härda ut, det va ju inget "fel" på mig så att säga..

Idag har vi inget på schemat mer än att jag ska vika in Williams kläder i hans garderob. Det är frost ute så det är nog ganska kallt. Men nån prommis lär de väl bli lite senare. Inte sitter vi inne hela dagen, men då får det allt bli lite varmare ute först annars lär ja ju få världens värk i mitt öra. Min bror kanske skulle komma hit i helgen oxå, vi träffas ju inte allt för ofta får jag säga, sist va på Williams ett års kalas och innan dess va det på pappas begravning i februari 2007. Så det har vart typ 1 gång om året, vilket jag hoppas att det ska bli ändring på. Vi bor trots allt inte så långt ifrån varandra. (Han bor i Göteborg, det är typ 8 mil dit) Så ja..

Nej nu ska jag gå och pussa och krama på min underbara soon <3

Kommentarer
Postat av: Jelikan

När min visdomstand var påväg upp så fick jag grymt ont i örat. Finnar brukar oxå göra grymt on om man får de i örat.

2008-11-01 @ 09:01:47
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: G

Hejsan! Om du är intresserad av en ny fräsch och unik vinter design till din blogg, kika på min sida http://babbidesign.blogg.se Välkommen!

2008-11-01 @ 17:13:57
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback