Onsdag 19/11

2008-11-19 08:15:22 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag har ont i mitt stackars huvud! =( William vaknade strax efter 6 idag *gäsp* Fy va trött ja va, och prinsen bara skrek o skrek.. så Jörgen fick gå upp och fixa välling o då blev han på aningen bättre humör, antagligen va det magen som kurrade, och sen va det bara att så snällt gå upp, byta blöja för han hade bajsat. Nu sitter jag mest o inte gör nåt, borde väl äta nåt innan jag ska till skolan idag.. Så man kan hålla sig till lunch, hoppas på att få reda på hur det gick på engelska provet =) *fniss*

Vad står på planeringen idag då? Jo ska ev träffa Angelica en sväng efter jag slutat skolan, det va ett tag sen nu, så det ska bli skoj =) Annars är det väl inte så mycket mer. Blir väl en promenad oxå skulle jag gissa på? Öser inte regnet ner så är jag gärna ute o går en stund eller två :) Får se om jag kan få med mig nån oxå, är ju roligare om man har någon att samtala med, även om William pratar massvis hela tiden så förstår man inte allt ^^ hehe..

Snart ska Jörgen och William cykla iväg till dagis, så jag ska väl göra mina dagliga morgon rutiner =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att det gick super på provet =)

Tänkte fråga om du skulle kunna maila mig de bilderna som du fota på hampus?

tessan[email protected]

skall vara tessan_l

2008-11-19 @ 09:20:27
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese

det är både =)

2008-11-19 @ 14:27:52
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Amelie

Tänkte bara fråga; Är det ok om jag lägger ut bilder från öf som ni är med på? Hoppas ni har haft en bra dag! Kramar

2008-11-19 @ 17:56:09
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback