Söndag 2/11

2008-11-02 08:47:48 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Moooorning! =)
Gud va jobbigt det är utan min moooobil =( Inte för själva telefonen så sätt, utan mer den här mp3 funktionen.. jag behöver den när jag ska sova, pga jörgens snarkningar så när Jörgen kom hem inatt vaknade jag tyvärr och sen flyttade jag ut i soffan.. :/ Kändes ju lite sisådär, men nåt jag valde själv, för annars hade jag bara legat där i sängen o vart iriiterad på att han snarkar.. Men han kan ju inte hjälpa det, + att han har sökt hjälp för det.. (tror jag har nämnt nått om det innan)

Iallafall, William vaknade vid 8 så jag bytte på han och gav han välling, den vanliga proceduren helt enkelt.. Nu far han runt här hemma som en galning kommer med alla möjliga leksaker o ska leka.. Jag sitter och dricker en kopp te och försöker vakna till liv. Ska nog sova en stund till när William bestämmer sig för att sova igen..

Annars händer det inte många knop idag, Jörgen lär ju sova ett par timmar till då han va hemma runt 4 inatt. Vi kanske ska hälsa på Emma idag, men det beror lite på. Vi får se helt enkelt, annars blir det en o annan prommis i vanlig ordning =) Jag är ju jämt ute o går, inte kan man sitta inne hela tiden =) hehe..

Kommentarer
Postat av: Lina

Funkar din susnet besöksräknare? Min visar jättemycket för lite, den har funkat innan =0

2008-11-02 @ 19:36:09
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: nalle333

Hej hej!

Vi har ju ögoninflammationen men den e nästan bra nu. Vågar jag?!

Rädd att smitta folk juh..men vi går ju på våra ögondroppar? Hmm? Vad tycker du?

2008-11-02 @ 20:28:58
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback