Söndagkväll

2008-11-23 21:36:40 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll .. =) idag har jag och William varit på me&i party hemma hos Sofia :) Det va trevligt, tyvärr inget som passade min plånbok just för tillfället. Men det va skoj, det va många barn där så William hade några kompisar o leka med, sen bjöds det på fika, glögg, pepparkakor och lussebullar =) Men sen traskade vi hemåt, för liten blev sur o arg o ville nog hem till pappa. när vi kom hem somnade han och tog en powernap, innan vi klädde på oss o gick ut en sväng. Skönt att vara ute när det är kallt och man får pälsa på sig, och komma ut i den friska luften =) Jörgen pratade på att dom skulle gå till dagis imorron istället för o cykla, kan nog va ganska smart eftersom det kommer säkerligen vara kallt imorron med.

Jag har precis ätit lite kvällsmat, *Muuums* och druckit en kopp te! Ska väl inte sitta uppe så länge idag, ska snart ut o rasta Rocky för natten och sen blir det nog nana kudden för min del .. imorron är en ny dag, och det innebär skola =/ och imorron ska vi dessutom ha utvecklings samtal på dagis. Ska bli intressant va dom har att säga om våran busråtta. hihi.. Har även tänkt att besöka ÖF imorn, =) Jag är nervös inför Jörgens anställningsintervju imorn, det är ju inte jag som ska vara det, haha! Men åh va jag hoppas han kan få jobb.. Gud va underbart det hade varit! =) Allt hade blitt så himla bra isf. =) *hoppas hoppas*

Nu ska jag se lite mer på Wallander, innan jag ska ut i kylan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback