Tisdag 11/11

2008-11-11 08:19:46 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon! Jag har sovit dåligt inatt igen =( Vaknade vid 5 och kunde inte somna om, sen dess har jag bara legat i sängen och vid 8 gick jag upp för att byta på William, och pussa på han som jag gör varje morgon, finns inget bättre än överösa han med massa pussar varje dag, speciellt inte det första man gör på morgonen, det ger dagen en bra start =) William och pappa ska cykla iväg till dagis om en stund och jag ska promenera till skolan.. Det är ju lite bättre väder idag iaf, beror väl på att det har regnat hela natten.. finns väl inget regn kvar? haha..

i eftermiddag ska jag bara slappa, när jag kommer hem ska jag ta mig ett välförtjänt bad, och sen ska jag bara ägna resten av dagen till att gosa med min prins! Nu däremot ska jag göra mig en kopp te och avnjuta innan jag ska klä på min buse så han kan gå och leka på dagis med sina kompisar =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vi får göra det! Vill verkligen dit!!

Hoppas han blir frisk tills dess...för det verkar som han blivit förkyld igen... =(

2008-11-11 @ 15:53:37
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: nalle333

Men uscha då.. Hoppas att han blir bättre snart!

Vi vill inte gärna bli sjuka igen, vi har vart tillräckligt sjuka 2008.. :P

Vi tar det en annan gång!!

/nalle333&"pluttis"

2008-11-11 @ 20:53:42
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback