Tisdag 4/11

2008-11-04 08:24:05 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så va Tisdagen kommen, inte så jätte trevligt just nu kanske, Jörgen och William ska snart gå till dagis, och jag ska möta Sofia om en stund.. för att plocka upp Jessika på vägen, Vi har ju engelska prov idag, jag har inte pluggat direkt, men ja är rätt säker på min grammatik, så det ska nog gå bra.. Då blir det en lång lunch för jag tror inte jag sitter med provet i 80 minuter, jag brukar bli klar fortare men vi får väl se.. *Håll tummarna*

Slutar vid 14 idag, sen blir det typ hem och hämta William och gå till Åsa! Ska bli kul.. =) Fika tackar man ju aldrig nej till, eller hur? Nej om man kanske skulle äta nåt innan man går till skolan. Så jag klarar mig tills jag kommer hem.. =)
Har inte så mycket mer att skriva, så jag återkommer i eftermiddag ist =)

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Lycka till på provet!



Hoppas de går bra..

2008-11-04 @ 11:07:23
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja! Jag har tänkt att vi ska gå dit i flera veckor nu. Men det blir aldrig av... Så nästa gång mååååste jag gå dit!! Ska ni dit?

2008-11-04 @ 19:40:09
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Ninja

Gumman jag va gravid då :D

2008-11-04 @ 21:37:46
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Helst Skogsbacken men kan kanske även tänka mig maskrosen.

2008-11-04 @ 22:28:11
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback