Unga Föräldrar

2008-11-24 20:44:47 Marie babblar
» Kommentarer(2) «


Hallelåjah!
Då har vi varit på Öppna Förskolan idag, för Unga föräldrar..  =) Va jätte trevligt, som vanligt =) Idag kom Sandra och Loke dit, va jätte skoj att träffa dom, bara pratat på nätet o så innan så det va skojjsigt! William sprang mest runt och hämtade leksaker till alla andra, goset! så jag får allt springa efter honom emellanåt för han rymmer. Sen va det fika, och William fick saft och smörgås, och jag drack kaffe. Sen kom Jörgen dit oxå =) Tycker ja är jätte kul att han gör, får han se vad vi gör när vi är där, så jag hoppas han kan vara med oss nästa vecka oxå :) Jörgen är ju inte i klassen 'ung förälder' men han får komma ändå =) hihi..

Sen promenixade vi hem till vovven som väntade på oss . Och efter lite bus o stojj va det dags för lilleman att nana sängen, och jag kunde ta mig lite kvällsmat =) Så nu sitter Jörgen och kollar på Färjan, jag sitter o kladdar här =) och skickar över lite kort :) Appropå Jörgen och anställningsintervjun så gick det väl bra, dom skulle återkomma så vi får hoppas att dom gör det snart. Även jag har ev en liten sak på G, men jag får återkomma med det när jag vet mer =) *hemlis hemlis* ..

         



Kommentarer
Postat av: Sandra

hur "gammal" får man va på unga föräldrar?

2008-11-24 @ 21:02:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Haha joo liite :)

2008-11-24 @ 21:37:36
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback